sobota, 24 maja 2014


Hej kochane !!!

Piękna pogoda, słońce, sobota - czego można chcieć więcej....
Na jednym z waszych blogów znalazłam wspaniały przepis i właśnie jestem w czasie przyrządzania go ;)
Ale zanim danie będzie gotowe chciałabym się z wami podzielić bardzo fajnym pomysłem na ćwiczenia.




Uwielbiam ćwiczyć z tą blondynką !!1 To zaledwie 15 min a można się zmęczyć.
Ale czym jest te parę minut w odniesieniu do sukcesów jakich można się spodziewać.
Zachęcam was dziewczyny do wypróbowania tych ćwiczeń.
SĄ NAPRAWDĘ ŚWIETNE !!!!

- Agnieszka <333

7 komentarzy:

  1. Ja póki co jestem wierna Shaunowi T :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej nigdy z nim nie ćwiczyłam, ale może spróbuje - chociaż wygląda dość groźnie :P

      Usuń
  2. Ja wolę ćwiczenia Fitness Blender :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię ćwiczyć z tą blondyną. Bardzo lubię jej optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio szukałam właśnie jakiś fajnych ćwiczeń. Na pewno skorzystam z tych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż ja też lubię z nią ćwiczyć - ma taki niesamowity optymizm.
    Zachęciłaś mnie dziś do ćwiczeń - dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rebekę bardzo lubię, szybko z nią mijają ćwiczenia :)
    P.S. Aby blog był bardziej "czytelny" daj bardziej jednolity motyw w tle ;))

    OdpowiedzUsuń