czwartek, 7 sierpnia 2014

Kochane nie poddajemy się!!!

Ja już swój trening zrobiłam! A TY?
Jeżeli jeszcze nie to ruszaj tyłek - jeszcze masz czas zadbać o siebie. Pamiętaj każde nawet najmniejsze staranie przybliża się do perfekcji. Na pewno Ci się uda wystarczy tylko trochę dobrych chęci.

Jeżeli dalej nie czujesz się zmotywowana, wstawiam zdjęcia.
Pomyśl sobie, ze jeżeli będziesz się starać kiedyś możesz tak wyglądać. Każdy będzie Ci zazdrościł. Znajomi będą Cię podziwiać za twoją wytrwałość!
 Ale najważniejsze - wreszcie będziesz mogła być z siebie dumna jak nigdy wcześniej !!!








11 komentarzy:

  1. A ja właśnie siedzę i jem lody haha :) No to tak ostatnio zaniedbałam się pora do roboty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to pora odstawić używki, ogarnąć tyłek i do roboty :***

      Usuń
  2. Perfekcja, perfekcja warto pomyśleć nie tylko o wymiarze zewnętrznym ale i np. p zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz sto procent racji!!! W końcu nasze ciało ma nam służyć jeszcze przez dłuuuuuuuuuuuugie lata - dlatego musi pozostać nie tylko fit ale i healthy ;)

      Usuń
  3. Tak sobie czytam co piszesz z posta na post.... nie wydaje Ci się nieco idiotyczne pisanie o ciągłym walczeniu z tłuszczem? Czy tylko to WALKA jest sensem istnienia bloga? Może najpierw powinnaś swoich czytelników nakierować na podstawowe sprawy, system żywienia, produkty pełnowartościowe, plan treningowy. Jesteś chyba do tego nieprzygotowana- to jest moje zdanie, odbieraj je jak chcesz, ale jeśli się bierzesz za coś tak poważnego jak pisanie o walce z własnym organizmem i skutkach tego powinnaś najpierw sięgnąć do fachowych źródeł (niekoniecznie internetu)

    OdpowiedzUsuń
  4. no zdjęcia dość motywujące, ale wiadomo każdy ma jakiś ideał sylwetki do którego dąży. Jednak warto pamiętać o zdrowiu i dobrym samopoczuciu. Nie można się ciagle porównywać do innych, trzeba umieć zaakceptować siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś 500 skoków na skakance wykonane - codziennie coś robię, nie dużo ale jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie kochana - trzymaj tak dalej. Każde nawet najmniejsze działanie przybliża nas do ideału :***

      Usuń
  6. Dobre fotki, muszę przyznać, że mnie zmotywowałaś! A było mi to potrzebne, bo koleżanka w pracy właśnie częstuje ciastem własnej roboty. Spróbowałam mały kawałek, ale na tym koniec! CŻadne casto nie jest tego warte ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotki motywujące, ale trzeba czasami przystopować z tym pędem w stronę perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń