czwartek, 7 sierpnia 2014

WOW ale dawno tu nie zaglądałam .....

Zaniedbałam ten blog, zaniedbałam swoje ciało ............. ehhhhhhhhhhh
No cóż jestem tylko człowiekiem .....
Mam nadzieję, ze wy moje drogie się jakoś trzymacie!
Jeżeli jednak nie, jeżeli też się podłamałyście albo po prostu szukacie nowej motywacji, nowej siły - to razem możemy podjąć tą walkę! 

Wystarczy tylko chcieć!

Będę zaglądać na tego bloga codziennie, będę was wspierać, mówić co u mnie. Mam nadzieję, że razem uda nam się osiągnąć sukces. 
Jeżeli uda mi się zmotywować chociaż nieliczne z was do wzięcia życia w swoje ręce będę niesamowicie dumna i zadowolona. 

Dajecie z siebie wszystko i jeszcze więcej! <333
Bo pamiętajcie - PERFEKCJA JEST W CENIE :***

2 komentarze:

  1. Czasem potrzebna jest przerwa, aby zregenerować siły do dalszej walki. :D
    A motywacja jest ważna, dlatego czekam na twoje motywacje posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie martw się już was nie zawiodę. Będę was wspierać, motywować, chwalić a kiedy będzie trzeba karcić. Liczę na to samo z waszej strony - bo w końcu w grupie zawsze raźniej :***

      Usuń