sobota, 9 sierpnia 2014

WEEKEND!!!

Jak go spędzacie? Trochę lenistwa czy aktywność? Na co stawiacie?

Ja zamierzam ugotować dziś pyszny ale przede wszystkim zdrowy (!) obiadek ;)
Potem trochę ćwiczeń i relaksująca kąpiel - tak to jest to czego mi teraz trzeba :P

Nie długo ulepszę tego bloga. Pojawią się nowe zakładki na stronie w których znajdziecie ciekawe porady, diety, przepisy, ćwiczenia etc. To jednak jeszcze troszeczkę potrwa ponieważ muszę zebrać ciekawe materiały by ciekawie wam się to czytało :)

NIE ZAPOMNIJCIE O TRENINGU!!! :***


2 komentarze:

  1. Biegałam rano ale to jednak nie jest pora dla mnie. Czołgałam się i nigdy więcej! Wolę wieczór :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie preferuje ćwiczenia w domu.. Nie lubię biegać :)
    Ale wyginać się w domu uwielbiam :)


    ______________________



    Mój blog.ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń