sobota, 9 sierpnia 2014

Znalazłam w internecie bardzo ciekawy przepis na dzisiejszy obiad - dietetyczny, aromatyczny kurczak z cukinią
Przepis zapowiada się bardzo dobrze. Potrawa wygląda na niesamowicie apetyczną. A najważniejsze jest to, ze jedna porcja ma tylko 300 kcal!!!

Co z tego wyjdzie - zobaczymy. Powoli zaczynam zabierać się za gotowanie :)



Dietetyczny i aromatyczny kurczak z cukinią 2 porcje po 300 kcal
Składniki:
    aromatyczny kurczak z cukinią
  • 200 g filetu z kurczaka
  • 300 g cukinii
  • 50 g pomidorów krojonych
  • 20 g sera z niebieską pleśnią
  • świeża bazylia
  • sól, pieprz z młynka, bazylia, czosnek
  • makaron pełnoziarnisty lub z pszenicy durum 80g
Przygotowanie:
Makaron ugotuj w osolonej wodzie zgodnie z opisem na opakowaniu. Kurczaka pokrój w kostkę, dopraw octem winnym, solą, pieprzem bazylią i czosnkiem w proszku. Podsmaż na patelni bez oliwy. Dodaj pokrojoną w małą kostkę cukinię. Duś około 10 minut i dodaj pokruszony ser oraz pomidory. Duś kolejne 5 minut lub aż cukinia będzie miękka. Podawaj posypane świeżą bazylią.

7 komentarzy:

  1. Biorę ten przepis!!! Kurczak wygląda smacznie, a jego przygotowanie nie jest czasochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją pierwszą i ostatnią próbę podobnej potrawy, tzn z takim serem pleśniowym, przypłaciłam bólem brzucha itp sensacjami, więc niestety nie dla mnie. Ale osoby z mocniejszym żołądkiem sobie chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie jedzenie :D Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam sera pleśniowego, więc w potrawie bałabym się go użyć. Oczywiście po raz pierwszy tylko bym się bała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ser pleśniowy! więc spróbuje tego przepisu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam wszystkie potrzebne produkty, wiem jaki będę mieć jutro obiad :) miam!

    OdpowiedzUsuń